Când o să primesc produsul? Timpul de livrare variază între 3 si 7 zile lucratoare, în funcție de stoc si modalitatea de livrare. Dacă aveți întrebări, ne puteți contacta prin formularul de contact.

Care sunt costurile de livrare? Costul livrãrii variază în funcție de curierul ales, și este afișat la finalizarea comenzii. Pentru comenzi de peste 200 LEI, livrarea este GRATUITA.

Ce fac dacă nu am primit comanda sau dacă ceea ce am comandat are defect? Când primești coletul, te rugăm să verifici dacă este deteriorat. În caz că acesta prezintă urme de lovire, te rugăm să îl returnezi curierului. Dacă coletul este intact și totuși produsul este deteriorat, sau cu defect, te rugăm să ne contactezi în cel mult 48 de ore de la livrare.Te rugăm să incluzi în mail următoarele detalii:

  1. Detalii despre comandă: numărul comenzii, datele tale de contact si data livrării.
  2. Informații despre produsul deteriorat: numele produsului si defectele prezente. Dacă este posibil te rugăm să atașezi si cateva fotografii cu defectul.
  3. Dacă ai observat coletul deteriorat atunci când ți-a fost înmânat de curier.

Pot să returnez un produs? Poți returna produsul în termen de 30 de zile de la primirea lui. Tot ceea ce trebuie să faci este să ne trimiți un mail în care să ne spui dorința ta. Produsul returnat nu trebuie să fi fost folosit, trebuie să fie în ambalajul original, în aceleași condiții de calitate în care a fost primit de tine, pentru a putea fi revândut. Costurile returului sunt suportate de catre client. Te rugăm să te asiguri că produsul este foarte bine ambalat în timpul transportului. Banii vor fi returnați in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului.  

Important!! Produsele personalizate nu pot fi returnate decât dacă acestea prezintă defecte.